KBBA

lazada

nuffnang

Takdir Itu Milik Aku

ASSALAMMUALAIKUM


Hai semua.. ujung minggu baru ni kite habiskan dengan aktivi membaca
Novel Takdir Itu Milik Aku
karya
Siti Rosmizah

Kite ni dh la mmg cepat "tacink"
baca pulak novel ni
mula2 muke kite
mcm ni je....
 air mata bergenang... itu baru bab awal...
masuk part ayah dia meninggal....
terus jd mcm ni... tak leh tahan dah...
masuk lak bab dia dh kawin 

haaa.. mmg mcm ni la jadinye...

tapi yg ni mmg tak boleh tahan.. 
bile suami & mertua dia dpt tau anak dia cacat....
waaaaa... sedih... tp agaknye sbb kite je kot terlebih tacink..
huuwwwaaaa....
nk tau kene baca la...
sbb emosi org lain2 kan..
hehehe

Tapi sib baik Happy ending...
so dh last tu 









CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

3 comments:

  1. salam kenal sis..sy follow sis.mcm best je novel tu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sbb folo kat blog yg tak seberapa ni :)

      Delete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...