KBBA

lazada

nuffnang

StoriMori dari lovelypinky.wordpress.... ✿◕‿◕) "Hari Raya Bahagian Kewangan"

Tanggal 13 Oktober Bersamaan 13 Syawal Bahagian Kewangan telah mengadakan majlis perpisahan SUB Kewangan iaitu Datin Laila Fauze serta majlis jamuan Hari Raya Aidilfitri....

Macam2 ragam keluarga kewangan ni...contoh tengok je la gambar2 yg telah diambil ni....Kelakar....ni la meriahnya bahagian Kewangan KKLW....




Ni gambar masa Yg. Berbahagia Datin Laila Fauze tengah berucap semperna majlis perpisahan beliau.....


Ha sblm makan jom possing dulu.... :-)


Amboi khusyuk betul En. Fendi & Kak Idah dengar Datin berucap...maklumlah banyak pengajaran & amanat yg Datin sampaikan....


Nad ni dah memang kaki possing....ha tengok tu....sengeehhh jer.....


Anis & Liza pun xnk ketinggalan jugak possing2 ni...hehehe :-) :-) :-)


Rileks la Kak Su....Kak Farah apesal tu???? :-p


ha...kan comei senyum mcm tu.... :-) :-) :-) 


Anis ni apehal???mesti pikir biler la nak makan......lapar la tu....awat la oghrang Selama ni...pikiaq makan sampai jadi lagu ni....bawak bertenang ya Cek...sat g kita pi serbu makanan tu...


LAAPPAARRRR.....JOM SERBU.....


Kakak2 ni nak mkan pun sempat nak bergambar lagi....ni la otai2 Kewangan...  :-)


Pn. Wana ambil banyak sikit, yang dalam perut tu pun nak makan jugak...Comel je Ibu Mengandung ni..


Wah!!!sedapnye...nak makan jugak.... Faiz jangan banyak sangat ambil tu nanti badan naik badan...


Abul cukup ke tu???


CC MOOD v ABUL...Ha tengok sape habis dulu....Ni masing2 tgh lapar ni...


"Ish...susahnye nk makan ni...Kalau tertanggal gigi palsu aku ni mst budak2 ni gelak kat aku..."


Ish...Anis ni nk makan ke ape ni...tgk Liza dah penuh pinggan dah..En.Khairil pun nk ambil makanan ni yg sedap2 ni....


Sebelum makan mari kite sama2 sebut cheeze....


Mmmmm.....Seeedddaappppppnye....ni yg buat xsabar nk makan ni...


Sian Nad org lain sume ambil gambar ramai2 dia sorang2 je.....


Baru la senyum je Nad ni.....


"Anis tengok Kak Ros tu..dia ingat di kecik kot nak nyorok blakang syu...orang nak kawin memang mcm ni ke Anis???"


Ni la Warga Unit C... :-) 


Ni la pemeriah Bahagian Kewangan...Otai2 sume ni...


Liza, Anis...tegok sape tu???Mesra je.... (Kak Idah Jgn maraaa....ae... :-) )


Ha siap suap2 lagi....manja nye...


Nad pun nak bersuap jugak.......syu cepat suap dia kang nangis pulak...


Nak tau cara makan satay tgk la gambar ni....
1. pegang lidi satay macam CC Mood buat
2. angkat macam Liza
3. standby mcm Anis
4. Makan la satay tu mcm Kak Asfa 
5. Dah makan keluarkan la macam Nad ni....

Haaaa kan complete tu...


Ish...En. Man ni nape yang sampai garu2 kepala ni???Tengok anak buah dia dok possing je dari tadi...


kek seeedddaaapppppp.....secret recipe lak tu..


HAAA...KANTOIIII....ABANG IS KEBAS KEK.....


Ape lagi dah makan jom kite mengemas pulak, tolong CC Yam tu...


Ish...Kak Mas tu tolong kemas ke tolong bungkus makanan???kalau bungkus makanan tu jangan lupe untuk orang sekali tau... :-)  :-)   :-) 


Cik Ana cukup la tu...awak tu dah nak jadi Raja Sehari takut nanti tak muat baju yang dh fitting tu.... :-)


En. Man ni raya raya ni pun nak marah2 jugak...tengok tu siap bagi WARNING!!!walau ape pun gambar En. Man tetap dah ada dalam Blog saya ni... hehehe :-)


Ala korang dapat larikan sebekas je biskut tu...tengok ni 3 bekas lagi org dapat bawa lari..... Stakat Cik Ana, Nad & Kak Asfa ambil tu x heran pun...


Kak Idah cepat ambil makanan tu nanti En. Fendi dengan Kak Farah tu habiskan...

Emmmm...dah la xlarat nak edit lagi....cukup la buat masa ni...ada idea baru boleh upload lagi....nak komen ape2 komen je la...

CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...