KBBA

lazada

nuffnang

Geemmoookkkk!!!!

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)

Mmmm...nak ucap slamat pagi ke tgh hari ye...
Slamat pagi la sbb blum kul 12.00pm lagi...hehehe

Adddoooiiiiyyyaaiiii...
G.E.M.U.K
aku benci dgn perkataan tu...
tp aku tak boleh nafikan badan aku mmg dh semaking
G.E.M.O.K
aku tak nak jd mcm ni


mmmm...
macam ne nk buat ni???
TOOOLLLOONNNGGGG...

"Eyda@Haida@Aida
ko nak minta tolong kat sape ni???
hanye ko sendiri je yg boleh tolong"

tetiba hati aku berkata-kata mcm tu..hehehe
tp kalo korang ada petua kongsi la ngan aku gak ye...




~~~<@
LovelyPinky
@>~~~



CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

1 comment:

  1. u di tag di sini http://luvwhiteandpurple.blogspot.com/2011/01/contest-cool-kereta-bw-izzah-contest.html

    ReplyDelete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...