KBBA

lazada

>

nuffnang

MASALAH LEBAM BAWAH MATA - RAWAT DENGAN AMEENA

Assalammualaikum

Okay kali ni kite nk tunjuk testimoni pasal diri sendiri tau.
Sblm ni ida pernah tunjuk AMEENA KSK III pasal pori kulit yg semakin mengecilkan.
Kali ni kite nk tunjuk pasal masalah lebam bawah mata.
MASALAH LEBAM BAWAH MATA 
benda ni mmg perempuan slalu fobia.. hehehe
jenuh nk makeup bawah mata kalo lebam...

 Inilah rupe Ameena yg kite cakap tu...
Kesan dia seawal 48 jam. korang akan rase kulit korang 
semakin menganjal / menegang.


 okay yang atas ni smua pasal pakaging produk Ameena
taaapiiiiiiiiiiiii
yang bawah ni kite sendiri yang cuba.
Kite ni mmg ada msasalh lebam bawah mata.
Antara puncanya sbb kite slalu tido lambat nk siapkan magnet.
Magnet tu bisnes kecil-kecilan secara sambilan dan smua yg lanlanlan la.. hahahha
Nanti kite cite pasal magnet tu.
Sekarang ni nk cerita pasal 
MASALAH LEBAM BAWAH MATA
dan jom kite rawat dengan
AMEENA KSK III

 Gambar yg bertudung biru tu, sebelum kite gunakan peroduk AMEENA KSK III
yg tudung coklat pulak gambar terkini.
Jadi korang perhatikan lah sendiri ye.
Hohhhh... teruja tengok AMEENA yang kecil-kecil cili padi ni.
Terbeliak mata kite tengok.. hehehe

so kalau korang berminat korang leh la roger-roger kite ye...
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Segera >>>> WhatsApp 

Kod  >  " AMEENA promo LEBAM  "
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
WhatApss Haida Eyda 019-5081433
WhatApss Haida Eyda 019-5081433
WhatApss Haida Eyda 019-5081433


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

4 comments:

  1. mcm best jer..berapa hantarannya.. ;)

    ReplyDelete
  2. macam kena pulak masalah ni LEBAM..oh LEBAM

    ReplyDelete
  3. Sya ade msalah nih, whoa, nmpak best jaaaa ~

    ReplyDelete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...