KBBA

lazada

>

nuffnang

OPEN HOUSE

Assalammualaikum
Ha baru2 ni kite buat makan2 sikit...
Maklumlah semperna last day syawal..
15 Ogos ari tu genap 30 syawal....
kebetulan cuti hujung minggu...
Buat makan sikit2 je..
Menu kali ni Mi kuah aka Mi Jawa aka Mi Rebus resepi arwah mak kite...
Dulu mi rebus ni menu wajib kalau raya.
Tapi sejak arwah tak de..
mmg lama xbuat dh...
Jemput jiran2, adik bradik, member ofis n member skolah je..
Tp sedih sbb gambar menu xde...
gamba pun xbanyak..hehehe...
Ini je yg ade..

Ni la satu2nya menu yg ade gambar..huhuhu
candy kelapa
Ni member sekolah yg gile2..
tapi xsemua ade.
Ini pulak member opis..
ha agak2 kenal tak yg bj merah tu?
Mesti ramai kenalkan... itulah
IKA PUK PUK
untungkan ade blogger 1 opis ni
Ni anak buah senget2 mcm aunty aka Acu dia jugak
Ni pun member skolah.. Anis n family..
Anak buah senget lagi..hehehe
Huhh..inilah satu2nya gambar asben time tu...
botak pulak kali ni...
Ni saje je gatai2 buat candy buffet...


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...