lazada

nuffnang

MAT PERIUK CAFE

Assalammmualaikum

Hai semua...
Kali ni pasal makan lagi
Korang pernah pegi tak?
Mmg terbaek la cafe ni...
Harga berpatutan dan yang penting
Sedap n kuantiti banyakkkk

Kami ni asyik makan je la...
Kiteorg pegi dh 11.30mlm 
Cafe tutup 12.00 tgh mlm...
So paham2 je la kalo menu byk dh abis...


Mat Periuk ni dh wujud lama la jugakkkk...
Sebelum ni asyik merancang je tapi tak pernah jumpa lagi.
Kali ni betol2 nekad kot..
walaupun pada mulanye dh hampir2 nk giveup
Tapi tak sia2 la mencari kan...
ni pemandangan dr depan
mmg terserlah #matperiuk
jom tgk menu...
order..order.. order...
ada nampak sesuatu tak?
mase ni tak perasan lagi
sementara nk tunggu order kite posing2 dulu la ye
air dh sampaiiiii.....
cousin kite order meetball bolognaise spegeti
asben order carbonara

kami yg perempuan ni order bolognaise burger
tengah2 menjamu selera tu..
layan la busking ni...
mmg sempoy la...
duduk lak port betol2 depan diaorg...
antara port2 menarik...
yg dalam tak dan nak amik sbb mase kami dtg tu dh ada org
eh eh... betol la.. ada sesuatu
ok confirm.. Chef Kamarul is here....
Ape lagi... tak kan tengok2 jeling2 je kan
En Asben pun panggil la
Hahhhhhhh....
Terbaek la makanan Chef Kamarul ni...
jom
#matperiuk

In Shaa Allah ada rezeki nk try yang lain pulak...
Maklumlah dh byk yang abis kan mlm tu...


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

4 comments:

  1. Replies
    1. sesuatu tu.. sbb ada Chef Kamarul. hehehe

      Delete
  2. amboi minum dalam balang ye eyda, nampak pun lazat2 menu dia.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah sis... skrg ni mane2 kedai smua bg minum dlm balang..hehehe

      Delete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...