lazada

nuffnang

OPPSSSS... NAIK MAHKAMAH?

ASSALAMMUALAIKUM

Hai semua..

Sape kat sini pernah kene naik mahkamah?
Bukan naik bangunan ye... 
tp yg 
"see u in court"
hehehe...

Smalam tanggal 17 September 2013
selepas semua org bercuti hari Malaysia
Kite ni tak rase pun bercuti...
sebab hati dok cuak 
memikirkan nak naik court...

Cewahhh... dengar court... mst terfikir...
apelah sebabnye Si Kepink ni kene naik court kan...

Alkisahnye terjadi mase tahun lepas tau...
Lama kan...
Tapi sebab sikap sambil lewa ni la yg memankan diri balik...

Actually mase tu terlupe roadtax dh mati...
dlm 13 hari gak... sbb igt bulan 6 rupenye bln 5 udah wassalam dh.

Nak jadi cite.. balik keje.. abah kite suruh bawak g Mydin Meru..
Lalu la ikut highway Jelapang tu...

Dengan rase bangganye mcm org tak salah...
buat muke confident je..
skali org JPJ ni ketuk side miror suruh ke tepi...
belek punya belek 
jeng jeng jeng
Hamik kau... roadtax & insurance dh wassalam.

Dapat la surat cinta dr JPJ untuk menghadirkan diri ke mahkamah trafik
pada 7 September 2012
tp bz sangat lepas raya la katakan...
boleh lak terlupe...

Sampai lah saat nk renew lesen tak boleh.. 
baru le nk g amik balik saman semula...
maka berjumpe lah dgn si mahkamah ni...

Ok esk kite smbung ape yg jadi...
hehehe...



CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

1 comment:

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...