KBBA

lazada

nuffnang

JAMUAN RAYA 2013 (PART 1)

ASSALAMMUALAIKUM

Hai semua

Walaupun raya dah habis.. tapi kire baru je nak upload.
hehehehe...

Ini masa 23 Ogos 2013
Jamuan raya pejabat JAKOA Negeri Perak
Kali ni buat dekat pejabat Tapah.


ini gamba masa kami mula2 sampai. masing2 tak tau nk buat ape..


ok skrg khemah sebelah dh sibuk mengemas.. 
so kami pun menyibukkan diri...


ini gerai pentadbiran... dh siap laaaa...
menu diaorg aneka cucur


Tadaaaa.... ini gerai kami...
Gerai kewangan :)
Menu kam 3 laksa



Bergambar dan bergambar...


Warga kewangan


Kami berdua akan terus bergambar


Aku bergambar lagi...ini kak zemah.. dia jaga bahagian perolehan 


semua orang tengah bz... dan kite masih mengambil gambar


bergambar lagi..hehehhe
kite dan BFF kite Rus


Kenal tak budak ni???
Jom kite zoom.. melawat dia...



Owhhh.. Puk Puk....
Tengah bertungkus lumus menyiapkan deco dia.


Gerai sendiri tak tergaja.. kite g nyibuk dkt gerai orang
hehehe..


nampak tak bertapa kami suke menyibuk..

oklah kite sambung lg nnt ye...








CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

5 comments:

  1. amboii..meriahnye riang ria raye nie..hihi~:)

    ReplyDelete
  2. satu tempat kerja ngn ika ker?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah...dia ni mmg slalu kene buli ngan kakak2 dia yg comel ni..ehhehe

      Delete
  3. hoiiii . hahahaha . baru ku perasan entry nie . amboiii . sejak bila jadi mamarazzi nie . hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooohhooiiiii... well u know we.... ehhehe...

      Delete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...