lazada

KBBA

nuffnang

KESIAN IKA PUK PUK

Assalammualaikum

Hai semua...
Hmm.. ari ni cite sedih lagi...

Tp bukan kat kite..
mst ramai yang kenal dia kan...

2 bln lepas dia excident ngan kite...
Ari ni dia excident dgn housemate dia pulak...

Mst kuat sbb airbag pn boleh terbuka...
Td dia tunjuk gak gamba kat kite... 
Bonet tu terangkat la...

excident di jalan yang sama tp lokasi berlainan.. 
Hmmm.. Mujur lah tak de ape2 yang jadi kat diaorg...

Mst fobia dh Ika nk naik kerete...


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

4 comments:

  1. la..ye ker?moga dia tak apa2...huhu

    ReplyDelete
  2. fobia la jugak kak . life must go on . sampai bila nak fobia kak . tp seyes la lagi takut nak amik lesen . hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn mcm tu.. kene amik gak lesen tu...cuma perlu lebih berhati2 dr kami...hehehe

      Delete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...