KBBA

lazada

>

nuffnang

Budak Teraniaya

ASSALAMMUALAIKUM

Hai semua

Ingat tak smalam kite kata nk cite pasal
Budak kene aniaya ni.. 
hehehe...

Actually diaorg ni anak buah kite yg sulong dari kakak & abang kite...
Sorang nama Nurul Ain...
Kebetulan...
Familyday tu tarikh 24 & 25 Mei
27 Mei adalah birthday dia...
dan 27 Mei jugaklah
dia kene lapor diri dekat 
Matrikulasi Negeri Sembilan
kat Kuala Pilah..

Budak ni tak nak mandi laut kononnye....
Takut nanti GELAP...
Sebab 27 kan nk kene lapor diri...

Sepupu-sepupu dia pun mule la tarikh dia...
Tapi budak ni.. nmpak je kurus
Tapiiiiiiii....
Kederat dia kuat wooo...

Maka dengan itu... Kite yg kuat ni pun..
mule la angkat dia terus
dah akhirnya mengalah...
Chill la Ain.. bukan slalu dapat mcm ni kan.. 
Kami campak dia ke laut...
ahahahaha...

tapi sekarang ni sedih la
sebab 2 2 anak buah kite ni dh sambung blaja
Miss them so much..
wahahaha...


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

1 comment:

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...