lazada

nuffnang

Vivi ku Excident

ASSALAMMUALAIKUM

Hai semua....

Hari ni cerita sedih la...

Sepatutnye tgh hari td kite n Ika g jumpe Hery.
Sbb kite tempah baju familyday kat

Tapi...

Malang xberbau kan...
Baru je nk keluar ke jalan besar dr opis tu....
Hmmm....cina ni xmo bg jalan la...
Sedangkan mase tu lampu merah so kete smua brenti...
Then kite siap dh bg signal lagi...
(Kalau nk tau kite slalu kene marah dgn hubby sbb terlalu jaga undang2)
Bile lampu hijau...kite pn jalan la...skali kete ni rupenye tak nampak kite dh bg signal...
Maka dengan bangganye melanggar bumper Vivi ku....

Huuwwaaaaa. ...

Tau la pakai mazda 4x4...

Tetiba...

Terkedu
Terkejut
Terblur
Dan smua ter ter lagilah....

Sampailah Ika kata

"Kak Haida...."

Dengan itu tersedarlah dr kejutan yang ter ter ter td tu...

Mata hanya mampu memandang bumper ku yang dh tercabut kat depan tu....
Dah la lori besar dekat blakang...

Ya Allah cuak nye rase....

Bak kate orang Peghrak....
Ngetor kepale lutut kome oiiii...

Kome tgk je la ye ape jd kat krete kite ni....
Mazda vs Myvi
Maka inilah hasilnye....
Sangat memberangsangkan....





CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

4 comments:

  1. Salam singgah. Mazda vs Myvi. Lawak hambar gitu. Patut mak jiha tak bagi ambil lesen kereta. Malang tak berbau. Mesti ada hikmat di sebalik peristiwa ini. Yang penting awak selamat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... Alhamdulillah selamat.. syukur sgt.. lgpn sbb tgh berhenti lampu merah.. so kereta tak laju

      Delete
  2. dia bayar tak kos nak baiki kerosakan tu?huhu

    ReplyDelete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...