KBBA

lazada

>

nuffnang

Demam & Muntah II

ASSALAMMUALAIKUM

Hai semua...
kali ni kite sambung pasal demam & muntah yang lepas ye...
nak tau KLIK SINI

Ari Ahad pulak kite semakin teruk demamnye...
Muntah dan terus muntah tak brenhenti..
panas dh semakin tinggi hingga cecah 40 degree

kite pun terpaksa ajak juga cousin kite yg baik hati tu untuk g klinik...
ramai yang kata klinik tu bagus
Klinik Gul di Medan Klebang Restu, Chemor, Perak

Mase pegi tu mmg badan panas sangat...


Doktor tanye macam2 then disebabkan kite tak leh makan
so Doktor syorkan suruh amik ubat cucuk
sbb kalau ubat makan tak de kesan sbb nnt muntah balik.
terpaksalah kite kene cucuk kat bontot ahahaha..
macam budak2 pulak..
tapi demi nk sihat kite ikutkan jugak...
hari 1st kene cucuk kiri kanan
1 ubat antibiotik 1 lagi ubat tahan muntah

lepas cucuk 6 jam tak boleh makan ape2.
minum pun untuk  2 teguk je.
sengsara sgt rasanye...

dalam demam tu kene telan lak
ubat-ubat yang berlambak ni



demam masih tak turun sbb kite tak mkn ubat lg.
cukup 6 jam kite pun makan la bubur nasi aka kanji yang mak sdara tersayang kite buat.
dpt la mkn 5 sudu.
tapi jadilah untuk alas perut nk makan ubat kan.
lepas tu makan ubat barulah badan mule berpeluh...
Alhamdulillah ada kesan jugak lepas cucuk tu...
demam pun dh reda...

Tapiiii......

hmmm.. kite smbung lagi nnt ye...



CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

4 comments:

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...