lazada

KBBA

nuffnang

Nak Sponsor Korang Coklat

ASSLAMMUALAIKUM

Hai semua...
Di tengah hari ni...
Tetiba rasa nk sponsor orang

Ha sape yang rajin buat GA tu...
kalau nk kan sponsor hadiah
COKLAT
cepat2 email kat kite ye

noorhaidaz@gmail.com

ATAU

PM kat facebook


ATAU 

facebook kite

coklat nye mcm ni ha...







yang penting korang juz like je 


untuk 


(tapi tgk lah kalau tetiba rase nk tambah lagi... hehehhe)





CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

6 comments:

  1. wah comel rupa coklat nie..kalau akak memang sayang rasanya nak makan..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh jgn risau coklat ni kite boleh simpan je wrapper dia untuk kenangan.. coklat tu kite makan.. hehehe... In Sha Allah wrapper tu tak kan koyak sbb jus tolak je coklat tu kalau nk makan... hehehe..

      Delete
  2. dah like dah..hehe. ada harapan ke dapat coklet ni..hihi :D

    ReplyDelete
  3. saya dah hantar kat page nie mintak sponsor .... :D.. semoga dapat.. terima kasih bagi cadangan ye akak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. echa pliz email ke noorhaidaz@gmail ye... tq

      Delete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...