lazada

nuffnang

Quilling lagi....

ASSALAMMUALIKUM


Hai semua...
Skrg ni kite tgh bt quilling lagi....
Entah kenape aritu kite btkan utk kite n bff kat opis tu je...lpas tu ade yg berminat...hehehehe....


Then adik kecik Si Ika Rongoks tu bg kat kite set quilling soh kite tlg bt....
Hehehehe...kite pun xde anak kecik nk jaga lagi mcm org lain...so bile boring kite hadap la benda2 ni...










CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

5 comments:

  1. acu , kat mane beli quilling tools ? hehe . saya cari tak jumpa . hehe .
    #cari pun kat seleben je . memang le tak jumpa . hehe .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kwn àcu bg.açu guna twizer n pengukur bulat tu je.

      Delete
  2. nama saya lg. hey ! hey ! hey ! hahahaaha

    ReplyDelete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...