KBBA

lazada

>

nuffnang

Lastday AKB (tutup akaun YEW)

ASSALAMMUALAIKUM

YEAAAYYYYY....

hari ni lastday buat AKB (akaun kena bayar tahun 2012)
no more YEW...
Mudah-mudahan semua daerah dh hantar segala dokumen bayaran...
Kalau tak mau kene lak AP58(a) (cek Arahan Perbendaharaan kerajaan ye kalau nk tau)
leganya rase... 
Tp yg best nye ari ni bleh lak main masak2 steamboat...
tp sayangnye lupe nk amik gamba...kalau tak boleh gak diupload...
hmmm... lpas ni boleh la relaks sikit.. sikit je tau... hehehee...
ari ni balik keje nk shopping la.. ringan kan otak yg dh terperap lama ni...
hehehe.. itu terapi untuk org perempuan tau...
so pada suami2 yg ada isteri suke shopping tu jgn marah2... 
tapi kalau dh selalu sgt pun rasenye kene marah gak kan...hehehehe
tp kite ni mmg kurang sgt bershopping tp once g shopping mmg kopak la duit...
tp time YES - Year End Sale mmg confirm tak pegi.. sbb tak suke sesak2...
huhuhu.. pelik kan.. org smua dok tunggu sale...
tp kite tunggu sale time perayaan terutama Chinese New Year...
sbb time tu lg murah dr biase2 nye ade sale... 
cewah... mcm la pandai sgt bab shoping menyopping ni...
ok lah... nk rileks2 kan diri untuk settelkan mane2 yg tercicir...
mudah-mudahan smua beres...
Aminnn....





CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...