KBBA

lazada

>

nuffnang

Rindu Kamu Semua_Part 1


Assalammualaikum



06.12.2007
5 tahun yang lalu...
Aku terkenang... ahahahha...
Liku-liku kehidupan sebagai seorang penjawat awam...
Pertama kali menjejakkan kaki ke alam pekerjaan dirantauan...
Cewah.. tapi tak la merantau ke mane pun,
stakat dok kat PUTRAJAYA je pun..
Poyo je kan...
tapi mmg byk kenangan pahit manis

KITE 
RINDU
KAMU 
SEMUA

Ini satu-satunya gamba kami ber6
ini pun masa kami sambut Anniversary Pertama kami sebagai PT Kewangan.







Dari kiri kite kenalkan...
Itulah Kite.. hehehee... sebelah tu kembar kite nama dia Nor Syuarah, s
sebelah dia yg kecik tu nama dia Harliza aka "cik" sbb kecik...
Sebelah tu kakak kesayangan nama dia Kak Ros Upin Ipin hehehe... Roslina :)
Sebelah tu nama ni Rosmaini nk panggil Ros dah ada so panggil "Ma"
Ha yg paling tepi tu adik paling manja nama dia Nur Nadrin Nadia panjang sgt nama dia tu
so pangil Nad aka Nanad je... manja budak ni, budak ngembeng eh betol ke org jawa ckp mcm tu? 
hehehehe... inilah sahabat kite yg paling baik dan memahami.


Bermula lapor diri di JPA pada 6 Disember 2007.
masa tu kite baru je seminggu mendirikan rumah tangga tau.
Kemudian kami ditempatkan
di
Bahagian Kewangan
Kementerian Kemajuan Luar Bandar & Wilayah
Kompleks D
Putrajaya.


Kami memang suke bergambar...
hehehehe
Gambar ni dulu smua org panggil
"gambar iklan Ubat Gigi"
kecuali kite...
kite tak suke ambil gambar nmpak gigi sbb gigi tak cantik.. hehehe...

To Be Continued








CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...