lazada

nuffnang

Hobi Hobi Hobi... Hantaran pulak





Hooollaaaa...
hahaaa... actually dh lama buat tapi tak berapa rajin nk update...

Hobi saje suke2 tp not bad sbb dpt income jugak...
Sblm ni saje2 je... tapi entah la dari minat boleh jd mcm2 rupenye...
Kawan hsbd yg mintak tolong so ini lah hasilnya...




dia nk guna tema hantaran 
Purple, Hitam & Silver


ini kite saje je nk bagi kat dia.. coklat.. 
sbb kite suke coklat.. heheehe




yg ini pulak smua diaorg yg buat sendiri...
kite buat bekas dulang tu je.. 
ihikksss...


hantaran dari pihak lelaki ni
Dari Aroy untuk Nurul 
>.<


cantk tak?
yg ni kite buat sendiri tau.. 
bukan beli ye.. hehehe...
perasan jap...
wakakakaka.. 


agak2 hantaran mcm gini ada org nk suruh buat lagi tak?
hehehehe...





CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...