lazada

KBBA

nuffnang

Bekas Penyimpan Mohor Besar Raja-raja meninggal

ASSALAMMUALAIKUM


BESUT 12 Dis. - Bekas Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah, 80, meninggal dunia di Hospital Selayang, Selangor kira-kira pukul 8.30 malam tadi.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20121212/dn_25/Bekas-Penyimpan-Mohor-Besar-Raja-raja-meninggal#.UMfW8nzlseA.facebook#ixzz2EnTCWLOG
© Utusan Melayu (M) Bhd 

Hai semua...kenal tak sape tu?
kalau sape yg membesar dalam tahun 90'an mesti kenal dgn beliau kan...
Apepun kite nak ucap takziah pada keluarga beliau
mudah-mudahan rohnya dicucuri rahmat.


Teringat zaman kecik2 dulu... bila nk puasa & raya je
mst terus je mengadap TV sbb nk tgk "Pakcik" ni umum tarikh...
bile tgk je muka "Pakcik" ni keluar mula la menjerit2 
bgtau arwah mak kat dapur bile tarikh nk puasa & raya.
Tapi budak2 sekarang dh tak macam tu...
tak de maknenye diaorang nk tunggu depan TV mcm kite dulu2..
Tapi kenangan tu mmg tak akan dapat lagi dizaman skrg yg serba canggih ni...
nk tau je bile tarikh, bile2 mase je boleh search kat tenet kan...

Apepun suara "Pakcik" ni mmg terngiang2 sampai sekarang...













CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

5 comments:

  1. mmg arwah jelah yg sesuai buat pengumuman tu. dah sinonim ngan dia. bila org lain rasa cam tak feeling dah. huhu..

    ReplyDelete
  2. thanks follow..singgah dan follow sini kembali..dr segmen cik lyeen sbnr yer.. :)

    talziah kpda keluarga arwah..moga rohnya dicucuri rahmat.amin

    ReplyDelete
  3. al-fatihah
    akak ditag, jom tengok

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sbb tag akk.. but 4 a while... akk agak bz.. tp dlm masa terdekat akk akn cuba join ye...

      Delete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...