KBBA

lazada

>

nuffnang

Ni Marah Ke Cakap :P

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)

Memandangkan tgh mood teringat zaman sekolah ni smuanye gamba budak skolah...
Mase zaman skolah dulu tak de sape pun yg takut dgn kite...
Kalau pun kite marah mst ada je yg gelak...
Junior dulu slalu kata 
"Akak ni MARAH ke BERCAKAP"
suara kite ni pelan sgt sampai org tak takut...



tapi bile time sport check kuku.. 
mst ramai yg cari sbb nk pinjam ketip kuku...
ketip kuku org lain slalunye tak tajam so merosakkan kuku diaorg...
ha time tu la kite suke nk dera bebudak yg tak takut ngan kite ni...
hehehehe


tapi walaupun tak garang tegas tu kene ada jugak kan...
> . <




CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...