lazada

nuffnang

RFC "Radix Fried Chicken"

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)
&
Wan An...

hehehe...
ari ni mandrin lak...
Slamat Malam...

Td lepas balik keje lalu la dkt Area Silibin Ipoh..
(Kalo nk tau kat ne search Google Maps ye)
tetiba Mr Hubby tegur..
Ape tu???
Ramainye orang..
Bila aku pandang rupenye 
dkt tmpat aku dh ada RFC la...
Radix Fried Chicken
wahhh..dah lama aku tunggu...
Aku pun ape lagi suruh Hubby pusing balik...
dannn....
inilah yg terjadi...


tunjuk kotak dulu


ni pulak nugget


ini kotak je la...


ini ayam dia Delight B
ada ayam 3 ketul + coleslaw + mashed potato + air
RM10.95


ini ziz zag wadges...

not bad la rase dia...ada rase herba sikit2
member2 kat Ipoh boleh dtg try..

~~~<@
LovelyPinky
@>~~~

CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

1St Time masuk Kg Orang Asli...

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)
&
Selamat Lagyek....

Maaf smua sbb dh seminggu blog ni berkulat...
Eyda ni keje kat Jab Kemajuan Orang Asli...
Sejak Eyda masuk bln Julai 2009 dulu ini lah 
1st time Eyda merasa masuk kg....
Pengalaman yg menyeronokkan bg yg suke
advanture

Oh sebelum Eyda membebel 
biar Eyda translatekan 
Selamat Lagyek tu
maknanye
Selamat Malam...

Ini serba sedikit keadaan Eyda kat sana..
Actually ada 
Program Nei Is Bersama Sen Oi Beq RPS Dala
aka
Program "Satu Hari"Sehari Bersama Masyarakat Orang Asli RPS Dala
program ni dirasmikan oleh
Y.B. Dato Haji Hasan Malek
Timb. Menteri KKLW...


Eyda tetiba kene iring Tim. Menteri...spatutnya ada sorang lagi...
Kua Berita Wilayah TV1 tau...hehehe..prasan jap...
tapi cite pasal o.asli ni org jarang nk fokus kan...hihihi...


Ni antara keluarga OA yg sempat kami rakam.


Pakcik ni dh ada kerajaan bg rumah...tp mmg adat diaorg..bg kat anak2...


Ni keadaan jalan yg terpaksa kami harungi utk pergi ke Kg. Air Bah
terpaksa merentasi anak sungai 3 kali..


Budak2 Tadika Kemas yg bt persembahan...


Ni masa kami mula2 sampai & kene bt banci masalah OA...





kawasan yg cantik tetapi...byk anjing la pulok...





masa ni ada sukaneka


Huuuhhhh..benda yg paling tak suke bila kulit dh sunburn...


ni pertandingan anyam.....
ape ye name nye lupe lak...tp ni benda yg dijadikan selempang & yg lilit kepala tu.





ha ini la hasilnye...

Rasenye cukup stakat ni je kot nk bercerita...
Nnt kalo ada stori lagi Eyda cerita lagi...

~~~<@
LovelyPinky
@>~~~

CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...