KBBA

lazada

>

nuffnang

Jalan_Jalan_Gerbang Malam...

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)
&
Slamat Pagi smua...

Agak2 hari Sabtu mcm ni blogger2 smua ramai tak yg dh bangun..hihihihi
Smalam Eyda jalan2 ngan Mr Hubby & my nice Ain
Mula2 aku g Tesco cari sleeping bag sbb aku nk masuk utan minggu depan...
(msk kg Orang Asli)
lepas tu g makan kat Mc D....
Lpas g makan aku g kat tempat ni pulak....
GERBANG MALAM....
Kalo org Ipoh sememangnye diaorg dh tau dh tmpat ni....
kira ala2 uptown & lain2 yg seangkatan dgn nye...
Gerbang Malam ni versi malam la...
kalo versi siang pulak org panggil
MEMORY LANE...
(kisah Memory Lane ni slalu gak kua TV)

mcm2 gelagat org kita blh jumpa kat sini

ini antara aksesori hp yg mmg byk dijual kat sini

mcm kenal je..hihihi...

sms je....bila nk belinye...

lagi aksesori hp..

eh...arnab pun ada..comel cangat2...

ni arnab spesis anggora...ank dia comeeellll...

teringin nk bli...tapiii....sape nk jaga.....hihihi

eh...aku nk bli mainan ni tp mana mak ayah aku?

baju2 pun bayk kat sini.

opppssss...terlebih sudah...hahahaha...spec mmg byk..tp cuba2 main blh la...
nk bli tak boleh la sbb ni xde UV...bahaya..

Ok la tu...nnt kita sambung dgn cite lain pulak....

~~~<@
LovelyPinky
@>~~~


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...