KBBA

lazada

>

nuffnang

IniAnwarHadi....

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)

Ini Anwar Hadi...
Eh, sapa mamat ni? Dia ni orhang utara...
Tapi bagi sesape yg slalu dok tengok youTube, rasanya kenai la ngan dia ni kot.
Mula2 aku pun tak tau sapa dia ni...
tapi masa aku dok blogwalking tadi, 
aku g melawat cik epal
dia dok cite pasai video ni.
Bila aku dengaq syok la pulak..
Layan tu...sbb bebelan dia ni mmg ada mesej...
Jom tengok dulu
Layan...Zass...



Haaa...Amacam...bila aku tengok video ni aku sendiri pun dah terikut cakap utara jugak.
Hehehehe...
Tapi itulah realitinye...aku pun bukan la betoi sgt dok guna bahasa ni...
tp aku mmg setuju dgn ape yg dia ni dok cakap...
Anak2 buah aku sendiri pun dok guna ejaan mcm ni...
kadang2 kalau baca sms or fb diaorg ni aku sendiri pun dak paham...
tapi korang prasan tak bila dia dok kata
ada yg kata bahasa comel
lepas tu dia pun cakap
aq mencik do cmni, ad mbr lmew tgu lmew glew, x aprv2 gk aq
aku rasa mmg x comel pun...
betoi dak?
btoi la ape dia cakap...
kalo nk guna shortform pun biar la kene cara nye....
tapi aku akui sendiri secara jujurnya
sejak aku tinggalkan zaman blaja ni
kita mmg byk sgt guna shortform
smpai kadang2 aku sendiri terlupa nak eja perkataan tu sebetul-betul nye...
hahaha...tgk ape yg aku tulis ni pun dh boleh tau...
still jugak guna shortform ni...
tapi rasenye tak la seteruk yg sekarang ni
Aku jd aq...
pun jd un
itu jd uh
dia jd dye
kamu jd kmo
ada satu lagi aku terbaca dari fb anak buah aku
"ta na un"
ha kalau pandai baca la...
maksudnya 
"tak nak pun"
so aku nak tag anak2 buah aku yg suka guna
ew ew ew



CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

1 comment:

  1. jomm... singgah blog. makbed tag awak untuk kontes

    ReplyDelete

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...