lazada

nuffnang

Demam Wall Stickers

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)

 
Demam wall sticker....
Hahahahaha...
Al-Kisah bermula bile cermin partition kat opis tu telah dilekatkan dgn kertas2 yg entah hape2....
nak tengok????
hehehehe...
nnt ye....

I
II
III
II
I

Sblm tu biar aku tunjuk dulu gambar kat bilik aku...
roses....


memandangkan aku ni suke ros...aku pun letak la mcm ni...


Ha ini taman kat tempat aku...Meja opis aku...
siap ada pagar & butterfly bagai....
hehehe...layan kot...


Haaa...ini la yg aku maksudkan pada awal tadi...
cuba korang perhatikan background tu...menyakitkan mata kan...
sian kat kawan aku ni...memandangkan 
dia terpaksa memandang background tu....
otak ni pun berfikirlah cara nak cantikkan balik pemandangan tu...
tapi sayang bila dh background tu cacat...maka bunga yg cantik pun jd cacat la jugak kan...


Memandangkan tempat dia tak begitu memberangsangkan otak...
so kawan aku si Rusliawati ni pun possing la kat taman2 astakona ni...
ini laluan ke bilik bos tau...


Ini smua virus dari kami la...hahaha...lpas ni tak tau sape pulak yg nk bt mcm kami...hehehe...

~~~<@
LovelyPinky
@>~~~



CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...