lazada

nuffnang

❀♔ . WhY! WhY! WhY! . ♔❀

. WhY! WhY! WhY! .

Inilah persoalan dalam fikiran aku skrg ni...
Why! Why! Why!
kenapa agaknya manusia ni ramai yg busuk hati???
dalam minggu ni mcm2 mslh yg aku terpaksa lalui
hanya kerana sikap busuk hati manusia....
mungkin Allah nak uji aku....
tapi wahai kawan2 sekalian jgn la bersikap mcm ni..
cuba kalo kita sentiasa menghormati antara satu sama lain, tentu smua ni tak jadi...

Huhh..entah la tak tau la knape & sampai bila nk biar mcm ni...kadang2 sikap diaorg ni blh bt hidup org lain tension....
Aku smalam ada org cuba nk pekena aku dgn bg makanan...kawan baik aku pulak terkena dgn makcik kat tempat keje yg sememangnye dr dulu suka buat hal dengan org...walaupun hakikatnye org tak kacau pun idup dia...mula2 kawan baik aku yg sorang ni...lpas tu aku pulak & sekarang 
my Kak Ros jd mangsa...
sudah2 la tu makcik2 oii...kami yg muda ni baru nk idup jgn la bt kacau...kami tak kacau sesape pun...

Moga Aku & teman baik ku Kak Ros dapat sabar dgn ujian Allah ni...
Aminnn...

~~~<@
LovelyPinky
@>~~~ 


CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...