lazada

KBBA

nuffnang

StoriMori dari lovelypinky.wordpress.... ✿◕‿◕) "Pindah oh Pindah"

Tarikh 20 Julai adalah tarikh akhir aku keje kat Bahagian Kewangan KKLW.....Lepas ni aku kene g Jabatan Orang Asli la pulak...
Mula hidup baru...

kawan2 dkt KKLW tetap di ingatan....Kew sempoi.....like 1 family....walupun adakalanya sakit hati tapi K.Ros, Nad, Syu, Ma, Liza, Anis, Abul tetap jd kawan sejati sampai bila2.....cuma sedih tak de lg dengar kawan2 ni gaduh....hehehe kemeriah yang tak ternilai....

kini aku kena mula hidup baru aku bersama suami tersayang...sejak 1tahun 8bulan aku terpaksa jadi PJJ (pasangan jarak jauh) kini aku akan mulakan hidup baru aku sebagai seorang isteri....

my beloved frenz



ini antara orang2 yang paling glamer dkt Kew ni...hehe mana tak nye...memang ini je yang ada pun...huahaha...

CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...