KBBA

lazada

>

nuffnang

StoriMori dari lovelypinky.wordpress.... ✿◕‿◕) "Hari Q KKLW di INFRA"

Hari Kualiti KKLW dekat INFRA...masa tu Bahagian Kewangan jadi urusetia dewan makan....so sementara nak tunggu tu semua dok sibuk bergambar....posing je x habis2...hehehe

dsc02521

macam raya pun ada kan....

dsc02518

ni lagi satu....

dsc02546

cuba tengok ini ciriminnnn....sekarang comel nanti ada cahaya dalam itu mata......debusssshhhhhh.....

dsc02545

cermin ajaib....ada orang dalam ini ceriminnnn....

dsc02513

Si Anis ni sempat lagi belajar lipat napkin dari budak catering De'Gemilang ni...tengok tu khusyuk je dia blajo.....

lilin

ni baru sikit dia blajo...ada lagi macam2 style.....
ni namanya LILIN...


~~~<@

LovelyPinky

@>~~~

CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...