KBBA

lazada

>

nuffnang

Ibu K.E.J.A.M.... lagi penderitaan insan yg xberdosa...

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)




Smalam korang tgk tak berita pasal mak bunuh anak yg baru lahir tu...hari ni pun masih ada lg berita pasal ni.....sedih kan bila terbayang mcm ne dia tikam anak dia tu...nape la ada org yg senang sgt nak dapat anak tp di sia-siakan mcm tu...ada yg buang la...bunuh la...dera la...ishk..macam2...

Aku ni punya la sentiasa berdoa agar aku dikurniakan anak...maklumlah dh 3 thn kawin tp masih blm dikurniakan rezeki...tp kena la think positif...kalo nak ikutkan tension dgn org mmg la tension sbb kemana pun orang akan bertanya mana anak...tp pokok pangkal kene sabar n tenangkan diri...kalo tak rasenye mau je smua org yg berkata-kata tu kene sembur balik kot...hehehe....(jgn tak baik)



Apepun tekanan yg datang aku rasa kita kena la hadapi dgn rasional...kalo tak ini la jadinya...tikam anak sendiri...sbb tekanan la tu dtg skali dengan hasutan yg jahat....

Dulu org slalu kata tak de mak@ibu@mama@mummy or ape2 je yg korang panggil yg sanggup buat kejam pada anak sendiri...tapi itu DDDDDUUUUULLLLUUUUU..... Sekarang ni diaorg sanggup bt ape saje...kejam nye dia bila dia sanggup tikam anak & berlakon tak de ape2 yg jadi kan...nasib baik la anak dia yg tiga tahun tu tak ape2 kan...wahai manusia2 sekalian bawa2 lah berubah...baby tu tak berdosa pun....rasenye kalo tak nak skalipun anak tu...g la hantar kat mane2..paling tidak budak tu slamat....

~~~<@
LovelyPinky
@>~~~ 

CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...