KBBA

lazada

nuffnang

Cartoon...Paberet...

Assalammualaikum... ✿◕‿◕)

Petang ni aku tak tau nk wat pe sbb mr hubby dh g keje...so skrg ni aku tgh layan tgk kartun....
1 yg aku x boley nk ubah smpai skrg ialah tgk kartun...ini antara kartun  paberet aku...hehehe...


My POOH!!!


My Hello Kitty!!!


My Minnie!!!

Hehehe...kalo org tgk umo aku ngan perangai aku mst org kata aku ni x matang...tp dh aku mmg suke tgk kartun so aku nk wat mcm ne kan...hehehe....
sebenarnya kalo korang nak tau tgk kartun ni adalah 1 terapi minda tau...tak la asyik tension je memanjang...kalo aku tension mst aku tgk kartun...

Anak buah aku yg sorang ni pulak dok sebok nk cari patung si Pocoyo tu...dia kata comel....
Emmmm...meyh tengok comel ke tidak...








Hihihihi...mula2 aku tgk mcm biase je...tapi bila dh lama2 mmg comelll jugak Si POCOYO ni....
ada la sikit2 poyo mcm anak buah aku jugak...huhuhu

nak kenal sape??? ini la budaknye...

Dah tgk???hehehe...Miss Pocoyo jgn mara ar...
Oklah dh masuk Maghrib ni...
Babai..

~~~<@
LovelyPinky
@>~~~ 

CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

2 comments:

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...