lazada

KBBA

nuffnang

2 hari yang penuh dugaan...

Dua hari ni aku betol2 tertekan dgn dugaan yg aku kena hadapi...walaupun aku tau aku tidak berniat tp cara aku lakukan kerja tu sbnrnya salah...dan tanpa aku sedari cara itu telah menyebabkan aku mengalami masalah besar...

2 hari aku berterusan menangis...bkn takut sbb aku mmg bersalah tp aku tkut sbb aku byk commitment & andaikata aku dituduh bersalah...mcm ne kehidupan aku seterusnya...hanya Allah yg tahu ape perasaan ku...

Namun aku bersyukur kerana ramai yg mahu membantu wlupun org yg sepatutnya membantu tidak ada inisiatif lgsung utk membantu aku....

Aku terharu sbb boss lama aku masih sanggup tolong aku....wlupun aku bkn lg bwah arahan dia...ai respect him becouse of that...Jasanye tidak akn aku lupa sampai mati...

Dan kini aku perlu menunggu ape yg bakal aku terima dan aku perlu tabah & kental hadapi smua ni dgn hati yg tenang....

Kawan2 semua tolong doakan aku ye....

CAKAP-CAKAP MRS KEPINK

No comments:

Post a Comment

Si Chommel kate ✿◕‿◕)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...